Neuester, zuletzt geles. Beitrag
Antworten | Hot-Stocks-Forum
Übersicht ZurückZurück WeiterWeiter
... 10 11 12 14 15 16 ...

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance!

Beiträge: 423
Zugriffe: 35.881 / Heute: 3
Silverado Gold Mi. kein aktueller Kurs verfügbar
 
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Jones2
Jones2:

siehe: www.otcbb.com/asp/quote_

 
31.03.08 11:13


Silverado Green Fuel / Mississippi Commercial Plant Decision Timely to Meet Growing U.S. Demand for Domestic Energy Supply and Self-Sufficiency
VANCOUVER, March 31 /PRNewswire-FirstCall/ - Silverado Green Fuel Inc. (Subsidiary of Silverado Gold Mines Ltd. - Trading Symbols - OTC BB - SLGLF, FRANKFURT - SLGL) : - The U.S. military, eager to establish a high degree of energy self-sufficiency, has announced that it is considering coal-to-liquid fuel ('CTLF') facilities to be built on their bases. Further, major energy producers are turning towards CTLF as part of the country's energy-delivery solution. It is worth reiterating that this positions Silverado Green Fuel Inc. at the forefront of one of the U.S.'s highest priorities, namely domestic energy supply and security.

With continued unrest and recent insurgency-related incidents against Middle East oil installations and pipelines, causing cutbacks in oil transportation and production, oil prices surged up nearly $5 leading up to March 28th. That also came after a U.S. government report showed declines in domestic fuel stocks as the nation's refineries slowed to their lowest pace since 2005.

Silverado and Mississippi Going Forward, Together

-------------------------------------------------

'Silverado Green Fuel is very much a Silverado-Mississippi team effort.' stated Garry L. Anselmo, Silverado President and CEO. 'There have been discussions between our own Technology, Engineering and Management Team and the State of Mississippi, and we are of one mind to go forward with planning for a larger scale commercial plant. Silverado Green Fuel Inc. is now being demand driven.'

Originally planned as a 'Demonstration Plant', technical and engineering work is underway to scale-up the plans for the proposed facility to a full size 'Green Fuel Commercial Plant'. The Technical / Development Plan in progress will identify costs, budgets, and technical issues. Based on utilizing Mississippi lignite, Silverado will generate a step-by-step 'Silverado Green Fuel Facility Design and Implementation Action Plan'.

In the United States, low rank coal represents centuries of domestic energy resources, and is currently a highly under-utilized resource. U.S. Presidential Candidates have expressed their interest in, and support for clean coal technology and alternate fuel sources.

Silverado Funds Initial Mississippi Lignite Evaluation and Feasibility

Study

--------------------------------------------------

Considerable hydrothermal treatment research has already been done with numerous Low Rank Coals from around the world. However, understanding the unique properties of Mississippi lignite is critical in fine tuning the commercial production of Green Fuel. Consequently, Silverado is providing a $150,000 grant to the Mineral Industry Research Lab, University of Alaska (Fairbanks), to use their expertise and unique mini-reactor apparatus to develop this data.

In addition, Great Northern Engineering of Palmer, Alaska, which has provided technical and engineering guidance during technology development, has been awarded a contract for $21,500 to assist with the initial commercial feasibility study.

The work being carried out at the University of Alaska, and at Great Northern Engineering, will be integrated into the 'Silverado Green Fuel Facility Design and Implementation Action Plan'.

Crude Oil is Over $107/Barrel (March 28/08), Many Times the Cost of

Silverado Green Fuel!

--------------------------------------------------

Despite escalating costs for equipment and materials caused by runaway fuel costs, Silverado estimates that its Green Fuel can be produced commercially for under $20 per barrel, on an oil equivalent energy basis. Costs are coal and site specific. Given that Green Fuel costs will be only a fraction of oil prices, profit margins are expected to be significant.

Silverado Green Fuel will be commercially produced virtually emission free in respect to particulate matter, sulfur, and heavy metals. CO2 generated during production can be recovered efficiently and sold, for enhanced oil recovery.

Green Fuel can be used to power oil-fired power plants and industrial boilers. It is also a good feedstock for some advanced gasifiers to produce synthesis gas, which can be fired in turbines to generate power in IGCC plants and catalytically reacted to yield transportation fuels, petrochemicals and fertilizers. Synthesis gas can be further processed to yield only hydrogen, the only feedstock that truly does not produce any CO(2) when combusted or reacted in fuel cells.

Contact Information - Silverado Gold Mines Ltd.

-----------------------------------------------

Silverado is an international company focused on gold exploration, and a new environmentally friendly Fuel Technology. Silverado has gold properties located throughout Alaska which include the 100% owned Nolan Placer Gold Mine. Trading Symbols, OTC BB - SLGLF, FRANKFURT - SLGL

To learn more about Silverado Green Fuel Inc. and watch the Green Fuel Video, visit :- www.silveradogreenfuel.com

Silverado Gold Mines Ltd. www.silverado.com

More Information? www.silverado.com/investors/request/

This Press Release may contain, in addition to historical information, forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, as amended, and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934, as amended. These statements are based on management's expectations and beliefs, and involve risks and uncertainties. These statements may involve known and unknown risks and uncertainties and other factors that may cause the actual results to be materially different from the results implied herein. Readers are cautioned not to place undue reliance on the forward-looking statements made in this Press Release.

CONTACT: Suite 1820 - 1111 West Georgia Street, Vancouver, British Columbia, Canada V6E 4M3, Telephone: (604) 689-1535, Facsimile: (604) 682-3519; Investor Relations: E-mail: ir@silverado.com; Public Relations: E-mail: pr@silverado.com; Toll Free: 1-800-665-4646 (Canada and USA only)

SOURCE Silverado Gold Mines Ltd.


Gruß

J.



Werbung

Entdecke die beliebtesten ETFs von Xtrackers

Xtrackers MSCI Japan UCITS ETF 1D
Perf. 12M: +155,87%
Xtrackers MSCI Pakistan Swap UCITS ETF 1C
Perf. 12M: +68,36%
Xtrackers Artificial Intelligence and Big Data UCITS ETF 1C
Perf. 12M: +57,05%
Xtrackers S&P 500 2x Leveraged Daily Swap UCITS ETF 1C
Perf. 12M: +53,56%
Xtrackers MSCI USA Communication Services UCITS ETF 1D
Perf. 12M: +51,49%

Gelöschter Beitrag. Einblenden »
#302

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

Silverado jetzt am Ende ?

 
31.03.08 15:57
Siehe "Toni tobt im Kerzenwald"
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

Korrektur: Gold fällt auf 660 Dollar

 
31.03.08 16:03
ab den nächsten Wochen in 3- 6 Monatszeitraum.
Wir werden sehen ob es so kommt. Die meisten Klein und Kleinstwerte der Goldminen /Explorer werden bis dahin wohl verdampft sein.
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! SWay
SWay:

Mit Verlaub Herr Minespec haben Sie evtl. Demenz ?

 
31.03.08 16:04


Anders kann ich mir Ihre Postings nämlich langsam nicht mehr erklären.

Sollten Ihnen meine Aussagen zu klar gewesen sein, dann müssen Sie mich missverstanden haben.
Alan Greenspan.
Gelöschter Beitrag. Einblenden »
#306

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! hello_again
hello_again:

#306

 
31.03.08 16:56
"es in tausendfacher form hier erneut reinstellen"

du musst Zeit haben ;)
Gelöschter Beitrag. Einblenden »
#308

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Toni Tornado
Toni Tornado:

OOOhhhaaaa

 
31.03.08 19:11

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! 4148796 scheiße Originalfred, ohmann Originalfred... hilfe ohhaaa.... jetzt ehrlich der Originalfred... begründer der neue welt und des christentums... stiefbruder von Jesus

da muß jetzt was wahres dran sein... scheiße originalfred... mein Geld nein jetzt ist es wech...

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! 4148796OriginalfredGold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! 4148796

ps. schließ dich doch mit Ihm zusammen und bildet einen neue Glaubengemeinschaft

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! 4148796"Crashtology"Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! 4148796

 

 

Handle niemals danach was Du denkst, sondern nachdem was Du siehst!
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! SWay
SWay:

Tja minespec, so ist das mit den Spritzern. Nur

 
31.03.08 22:10
ein einziger weniger und Du wärst uns erspart geblieben.

Sollten Ihnen meine Aussagen zu klar gewesen sein, dann müssen Sie mich missverstanden haben.
Alan Greenspan.
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! toni.tortelloni
toni.tortelloni:

Für Herrn Minespec

2
01.04.08 09:11

Hier eine Performance von 18std.

Erreicht durch Kaffeesatzleserei und Chartwälder 

09:00:50                    Verkauf  TB1J7C EUR/US KO S 1,.      60 T  verkauft  2,590 €      +56,02%  

31.03.08 15:03:46   Kauf        TB1J7C EUR/US KO S 1,.     60 T kauf          1,660 €   

 

warum haste  Gestern nicht geschrieben das es fällt? was für aussagen sind das im bereich von tagen bis 6monaten könnte es fallen, wann soll man den da einsteigen???????????????????????? 

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Toni Tornado
Toni Tornado:

Mit der heutigen Kerze ist der Afwärtstrend

 
01.04.08 20:15
der letzten 5er.Up gebrochen, min. downziel wurde noch nicht erreicht, welche marken halten werden wird man dann sehen... aber es wird auch wieder steigen, so zwischen morgen früh und 01.01.2133!

Ette sitzt bestimmt total versauert in seiner Zelle die short einstiege total verpaßt, wartend das der Aufseher ihm sein Beruhigungsmittel verabreicht...

Let me Entertain YYYYYoooooooooooooouuuuuuuuuu
(Verkleinert auf 72%) vergrößern
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! 157357
Handle niemals danach was Du denkst, sondern nachdem was Du siehst!
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! SWay
SWay:

Ist das hier DER David Baines ?

 
03.04.08 22:10

Ich meine der vor dem die Welt zittert ?

 

faculty.washington.edu/dacosta/nacoe/DBaines_200.jpg

 

 

Lest mal hier, :ragingbull.quote.com/mboard/boards.cgi

Der hat auch eine Vorliebe für Voodoo, jedenfalls nutzt er die Begriffe.

 

Bei genauer Überlegung kann fraudfind nicht Baines sein. Mit dem Schreibstile wäre er nie Reporter geworden ausserhalb der MAD Zeitschrift aber coldfootak könnte es sein. Wenn ja, war mein weisses Voodoo wohl stärker. ;)

 

Sollten Ihnen meine Aussagen zu klar gewesen sein, dann müssen Sie mich missverstanden haben.
Alan Greenspan.
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

Silverado ? wer glaubt noch dran

 
07.04.08 13:06
für 0,002 könnte man ein paar Aktien kaufen und bei 0,003 wieder verkaufen.
Auf was wartet Ihr und Toni ? der wartet dass Weihnachten seine Kerzen brennen  ( LOL )
Was für ein Loser Investment hier.
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

0,028 Euro in Frankfurt das POS

 
07.04.08 13:08
falsche Darstellung wohl, nix plus , dick in der Grütze
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! SWay
SWay:

Wenn nur looser sich mit Silverado beschäftigen

 
07.04.08 13:19
ist mir auch endlich klar warum DU hier bist und warum Silverado DICH nicht mehr loszulassen scheint aber egal Du bist halt nen ulkiger Rentner aus Bayern und wahrscheinlich auf dem Weg in die Demenz. Ich mag mich über Dich traurige Gestalt nicht mehr wirklich aufregen. Das Leben ist zu schön als das man es mit negativen Gedanken über Dich verschwenden sollte...

Ach ja bevor ich es vergesse, hier ein Artikel/Bekanntmachung zu David Baines der Gott schlechthin für Deinen "Freund" Originalfred und den andern Lossern/Bashern...


Press Release Source: McConchie Law Corporation

Retired BC Senator Lawson Sues Vancouver Sun
Wednesday April 2, 8:06 pm ET


biz.yahoo.com/ccn/080402/200804020452794001.html?.v=1
Sollten Ihnen meine Aussagen zu klar gewesen sein, dann müssen Sie mich missverstanden haben.
Alan Greenspan.
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

Garry`s Spiel ist aus, hat wohl jeder verstanden

 
07.04.08 13:26
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! SWay
SWay:

??? Wie kommst Du denn darauf ???

 
07.04.08 13:29
Sollten Ihnen meine Aussagen zu klar gewesen sein, dann müssen Sie mich missverstanden haben.
Alan Greenspan.
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! SWay
SWay:

ich poste einen Artikel in dem steht das derjenige

 
07.04.08 13:38
dem Du am meisten glaubst, den Du heranziehst und auf den Du und die Basher sich alle berufen angeklagt wird und Du schliesst daraus das Garry´s Spiel aus ist...

Minespec Du brauchst WIRKLICH medizinische Hilfe. :)


Sollten Ihnen meine Aussagen zu klar gewesen sein, dann müssen Sie mich missverstanden haben.
Alan Greenspan.
Gelöschter Beitrag. Einblenden »
#320

Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! sts091280
sts091280:

heute muss ja ein richtiger Short Squeeze Out bevo

 
07.04.08 15:03
rstehen so viel wie du heute postest *ggg

greets sts
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

wohl kaum

 
07.04.08 16:59
eher der Silverado ausverkauf,( LOL )
Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! Minespec
Minespec:

Alchimist Tonadotoni, wie ist deine Meinung..

 
07.04.08 18:52
geschätzter und leider zu unrecht geschundener Silverado Freund zu den Kerzen usw. von Hydrogenics ( hygs ) ?
Das Ding läuft jetzt an scheinbar und wie. Silverado ist auch total ausgebombt aber ich werde warten bis alle die Nerven total verloren haben um dort was zu kaufen ?
Wie auch immer tradingsignalonline.com
hier ist m.Meinung nach was zu verdienen. Bin sehr stark investiert.
Gelöschter Beitrag. Einblenden »
#324

Gelöschter Beitrag. Einblenden »
#325


Seite: Übersicht ... 10 11 12 14 15 16 ... ZurückZurück WeiterWeiter

Hot-Stocks-Forum - Gesamtforum - Antwort einfügen - zum ersten Beitrag springen

Neueste Beiträge aus dem Silverado Gold Mines Forum

Wertung Antworten Thema Verfasser letzter Verfasser letzter Beitrag
69 2.843 Silberpeis in 2 Jahren? Silberlöwe Silberlöwe 31.03.24 19:59
50 9.621 silverado goldmines (867737) grazer 18prozent 08.10.13 14:09
2 80 Neues Jahr Neues Glück!! brunneta brunneta 05.10.11 09:19
2 422 Gold gefunden - Silverado Gold - Die Chance! DieChance SWay 24.07.08 09:35

--button_text--