YOC - Investments in platform paying off

Mittwoch, 24.11.2021 12:01 von Edison Investment Research - Aufrufe: 194

YOC’s Q321 results were strong, highlighting the continuing success of its programmatic advertising platform, VIS.X. Both revenue and EBITDA increased by c 20% for the first nine months of the year (9M21), driven by 40% growth in trading volumes. Management now expects FY21 revenue and EBITDA to be at the top end of the guidance it provided in March 2021, representing year-on-year growth of 16% and 20% respectively, and in line with the expectations provided in our October initiation. Seasonal impacts relating to events like Christmas, as well as new partnerships with demand-side platforms, should help catalyse performance in Q421. Revenue and profitability growth could further accelerate in FY22 as VIS.X builds its share of total revenue.
Werbung

Mehr Nachrichten kostenlos abonnieren

E-Mail-Adresse
Benachrichtigungen von ARIVA.DE
(Mit der Bestellung akzeptierst du die Datenschutzhinweise)

Hinweis: ARIVA.DE veröffentlicht in dieser Rubrik Analysen, Kolumnen und Nachrichten aus verschiedenen Quellen. Die ARIVA.DE AG ist nicht verantwortlich für Inhalte, die erkennbar von Dritten in den „News“-Bereich dieser Webseite eingestellt worden sind, und macht sich diese nicht zu Eigen. Diese Inhalte sind insbesondere durch eine entsprechende „von“-Kennzeichnung unterhalb der Artikelüberschrift und/oder durch den Link „Um den vollständigen Artikel zu lesen, klicken Sie bitte hier.“ erkennbar; verantwortlich für diese Inhalte ist allein der genannte Dritte.


Andere Nutzer interessierten sich auch für folgende News

Kurse

15,30
+0,66%
YOC AG Realtime-Chart