YOC - Investments in platform paying off
Montag, 22.11.2021 11:41
von Edison Investment Research
- Aufrufe: 179
YOC’s Q321 results were strong, highlighting the continuing success of its programmatic advertising platform, VIS.X. Both revenue and EBITDA increased by c 20% for the first nine months of the year (9M21), driven by 40% growth in trading volumes. Management now expects FY21 revenue and EBITDA to be at the top end of the guidance it provided in March 2021, representing year-on-year growth of 16% and 20% respectively, and in line with the expectations provided in our October initiation. Seasonal impacts relating to events like Christmas, as well as new partnerships with demand-side platforms, should help catalyse performance in Q421. Revenue and profitability growth could further accelerate in FY22 as VIS.X builds its share of total revenue.
Werbung
Mehr Nachrichten kostenlos abonnieren
Vielen Dank, dass du dich für unseren Newsletter angemeldet hast. Du erhältst in Kürze eine E-Mail mit einem Aktivierungslink.
Hinweis: ARIVA.DE veröffentlicht in dieser Rubrik Analysen, Kolumnen und Nachrichten aus verschiedenen Quellen.
Die ARIVA.DE AG ist nicht verantwortlich für Inhalte, die erkennbar von Dritten in den „News“-Bereich
dieser Webseite eingestellt worden sind, und macht sich diese nicht zu Eigen. Diese Inhalte sind insbesondere durch
eine entsprechende „von“-Kennzeichnung unterhalb der Artikelüberschrift und/oder durch den Link
„Um den vollständigen Artikel zu lesen, klicken Sie bitte hier.“ erkennbar; verantwortlich für
diese Inhalte ist allein der genannte Dritte.
Andere Nutzer interessierten sich auch für folgende News
28.03.24 - dpa-AFX
28.03.24 - Julius Weiß, ...
28.03.24 - ARIVA.DE Redaktion