Neuester zuletzt geles. Beitrag
Antworten | Börsenforum
Übersicht  Alle
1 2 3

R.J. Reynolds Tobacco - Big Player

Beiträge: 53
Zugriffe: 16.785 / Heute: 1
Reynolds America. kein aktueller Kurs verfügbar
 
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

R.J. Reynolds Tobacco - Big Player

 
29.11.12 15:07
#1
R.J. Reynolds, einer der Big Player unter den großen gelisteten im Tabaksektor.
Satte Dividenden-Ausschüttungen und seit Anfang 2009 gab es nur eine Richtung!

Nach dem kurzen Einbruch erscheint mir ein Einstieg durchaus logisch, der Kurs zieht schon wieder massiv an und sollte 2013 (sofern alles glatt geht) weiter nach oben gehen und somit die Dividenen weiter in die Höhe treiben. Mit einer 1/4 jährlichen Ausschüttung gibts die Dividende obendrein noch fein portioniert wie die Zinsen am Sparbuch, nur das hier der Prozentsatz stimmt! Über 5 % betrug die Ausschüttung im Jahr 2012! Und bei den steigenden Kursen des Wertes wird nebenbei noch die Inflation mit beglichen.

Das Management dürfte seinen Job vertstehen. Hier einer der letzten Berichte vom Unternehmen mit Interessanten Daten, Fakten, Statistiken und Zahlen.

files.shareholder.com/downloads/RAI/...%202012%20PRINT-WEB.pdf

Ob es 2013 nun so weiter geht, wird sich rausstellen. Fakt ist das der Markt gerade in allen Sektoren tierisch anzieht. Und nach den aktuellen Einbrüchen möchte Ich hier den Einstieg nicht verpassen, falls es wieder hochgeht.

Zu den Investor Relations gehts hier lang:
www.reynoldsamerican.com/invest.cfm
__________________________________________________

Das hier soll keine Kauf- oder Verkaufsemfehlung sein und Ich möchte jedem der mit dem Gedanken spielt hier einzusteigen, nur nahelegen, das er sich gut mit der Materie auseinander setzt. Alle Infos zum Unternehmen sowie die Page von RJ. Reynolds sind nur auf Englisch.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player 557659
27 Beiträge ausgeblendet.
Seite: Übersicht Alle 1 2 3


Werbung

Entdecke die beliebtesten ETFs von SPDR

SPDR MSCI World Technology UCITS ETF
Perf. 12M: +43,05%
SPDR S&P U.S. Technology Select Sector UCITS ETF
Perf. 12M: +38,39%
SPDR S&P U.S. Communication Serv. Select Sector UCITS ETF Ac
Perf. 12M: +35,72%
SPDR MSCI World Communication Services UCITS ETF
Perf. 12M: +35,02%
SPDR MSCI World Industrials UCITS ETF
Perf. 12M: +26,59%

R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Rebound? *lach*

 
23.07.13 07:22
#29
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Das Tempo geht in beide Richtungen

 
25.07.13 10:45
#30
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player 16233956
WASHINGTON (dpa-AFX) - Tobacco company Reynolds American, Inc. (RAI) reported Wednesday a profit for the second quarter that increased 4 percent from last year, reflecting higher cigarette
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Sind nun ein ganzes Jahr gelaufen. Immerhin

 
27.11.13 11:41
#31
10 % im Plus - da gibts schlechtere Kandidaten in den USA.

Leider auch bessere - zumindest stimmt mit der Dividende die ausgeschüttet wurde.
Mit dieser kommen immerhin weitere 5-6 % dazu die in Bar vorliegen - also besser gelaufen als ein Sparbuch, Bausparer oder andere Finanzprodukte die einem in der Hausbank so unterbreitet werden.

Ich halte an Reynolds weiterhin fest und stocke den Wert um ein paar Anteilsscheine auf.
Sehr stabil und bei mir im Depot weiterhin das Schwergewicht.

Allen Investierten weiterhin viel Glück hier :-)
A free and independent portal for stock investors. The portal provides aggregated investment Blogs and News, Stock Database & Quotes, Price Targets, and Watchlist/Portfolio tool for investors.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

EX-DIVIDEND DAY WILL BE 12.12.2013

 
16.12.13 17:14
#32

RQ4 XFRA US7617131062 REYNOLDS AMERICAN INC. 0.458 EUR
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Reynolds1

 
16.12.13 17:15
#33
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Reynolds American's CEO Discusses Q4 2013 Results

 
12.02.14 14:48
#34

Reynolds American's CEO Discusses Q4 2013 Results - Earnings Call Transcript
Feb. 11, 2014 2:30 PM ET  |  About: RAI

Reynolds American, Inc. (RAI) Q4 2013 Results Earnings Conference Call February 11, 2014 9:00 AM ET

Operator

Good day, ladies and gentlemen, and thank you for standing by. And welcome to the Reynolds American Incorporated Fourth Quarter 2013 Earnings Conference Call. At this time, all participants are in a listen only mode. Later we will conduct a question and answer session and instruction will follow at that time. (Operator Instructions). As a reminder, today’s call maybe recorded.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player 17388492
Reynolds American, Inc. (RAI) Q4 2013 Results Earnings Conference Call February 11, 2014 09:00 AM ET Executives Morris Moore - Vice President, Investor
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Reynolds American profits up for fourth quarter

 
12.02.14 14:48
#35
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player 17388498
Winston-Salem-based tobacco company Reynolds American Inc. announced profits for the fourth quarter and the year were up.
Winston-Salem-based tobacco company Reynolds American Inc. announced profits for the fourth quarter and the year were up.

Profits for the fourth quarter more than doubled to $292 million from the same time period a year ago. The company, the second largest tobacco manufacturer in the U.S., said its net sales reached $2.04 billion, a decline of about 2 percent from the fourth quarter of 2012.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Reynolds American Q4 Profit Surges ...

 
12.02.14 14:50
#36

Reynolds American Q4 Profit Surges, But Results Miss View; Hikes Dividend

WASHINGTON (dpa-AFX) - Tobacco company Reynolds American, Inc. (RAI) on Tuesday reported a profit for the fourth quarter that more than doubled from last year, reflecting higher cigarette and moist-snuff pricing as well as improved operating margins that helped offset lower cigarette volumes.

However, both revenue and adjusted earnings per share missed analysts' expectations. Looking ahead, the company forecast earnings mostly below Street estimates and raised its quarterly dividend by 6.3 percent.

Daniel Delen, CEO of Reynolds American, said, 'Reynolds American delivered growth in fourth-quarter earnings and margin despite lower-than-expected wholesale inventory levels.'

The Winston-Salem, North Carolina-based maker of Camel cigarettes and Grizzly smokeless tobacco reported net income for the fourth quarter of $292 million or $0.54 per share, up from $139 million or $0.25 per share in the prior-year quarter.

The latest quarter's results include loss on debt extinguishment of $0.15 per share, trademark and other intangible asset impairment charges of $0.04 per share, implementation costs of $0.01 per share and other tobacco-related litigation charges of $0.03 per share.

Excluding these items, adjusted net income for the latest quarter was $416 million or $0.77 per share, compared to $425 million or $0.76 per share in the year-ago quarter.

On average, twelve analysts polled by Thomson Reuters expected the company to report earnings of $0.81 per share for the quarter. Analysts' estimates typically exclude special items.

The company noted that adjusted earnings for the quarter benefited from higher cigarette and moist-snuff pricing as well as lower MSA expenses that offset lower cigarette volume.

Net sales for the quarter declined 2 percent to $2.04 billion from $2.08 billion in the year-ago period and missed analysts' consensus revenue estimate of $2.07 billion.

Adjusted operating margin for the quarter rose 0.8 percentage points from the prior-year quarter to 35.4 percent.

The company's R.J. Reynolds Tobacco segment generated sales of $1.64 billion in the quarter, down from $1.72 billion in the same period last year. Shipments declined 8.6 percent, and cigarette market share decreased 0.3 percentage points to 26.1 percent.

Among its brands, Camel market share was up 0.4 percentage points at 9.0 percent, and Pall Mall market share rose 0.2 percentage points to 9.1 percent.

American Snuff sales grew to $199 million from $177 million last year. Moist-snuff volume increased 8.2 percent, and moist-snuff market share increased 0.7 percentage points to 33.3 percent. Grizzly shipment volume grew 9.6 percent, while market share increased 1.0 percentage point to 30.3 percent.

Santa Fe sales increased to $149 million from $132 million in the year-ago quarter. Natural American Spirit super-premium brand volume grew 9.6 percent, and market share edged up 0.2 percentage points to 1.5 percent.

For fiscal 2013, Reynolds American's net income was $1.72 billion or $3.14 per share, up from $1.27 billion or $2.24 per share last year. Adjusted earnings for the year were $1.74 billion or $3.19 per share, compared to $1.69 billion or $2.97 per share in the previous year.

Net sales for the year edged down 0.8 percent to $8.24 billion from $8.30 billion last year.

The company's board approved an increase in the quarterly cash dividend on the company's common stock from $0.63 to $0.67, bringing it to an annualized $2.68. The dividend will be payable on April 1, 2014, to shareholders on record March 10, 2014.

Looking ahead to fiscal 2014, Reynolds American forecast earnings per share in a range of $3.30 to $3.45, up 3.5 percent to 8.2 percent from 2013's adjusted earnings per share of $3.19. Analysts expect the company to earn $3.44 per share for the year.

RAI closed Monday's trading at $48.81, up $0.05 or 0.10 percent on a volume of 2.12 million shares.

Copyright RTT News/dpa-AFX

© 2014 AFX News
______________________________________________

www.finanznachrichten.de/...s-miss-view-hikes-dividend-020.htm
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Galearis
Galearis:

Reynolds erstklassig..Imperial Tobacco folgt

 
12.02.14 15:28
#37
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Heut morgen im Radio gelauscht

 
27.02.14 09:01
#38
Ab 2017 solls Ekelbildchen auf den Packungen geben
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Camel (RAI) sind ja häufig gerauchte Stangen

 
27.02.14 09:02
#39
Die hab ich mir damals auch reingezwitschert...
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Galearis
Galearis:

ich auch früher..

 
27.02.14 09:03
#40
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Galearis
Galearis:

G´raucht wird weiter und wie......

2
27.02.14 09:04
#41
der Staat die grösste Hure, kassieert mit den Steuern weiter mit...
also sollten die Ekelbildchen  denselbigen an den Pranger stellen, als Abkassierer.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler
DaBörsler:

Dividende!

 
12.05.14 08:02
#42
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player 17977795
Winston-Salem-based Reynolds American Inc. held its annual meeting Thursday and made a series of announcements including the election of new officers and its 40th consecutive quarterly cash dividend.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player kologe
kologe:

23,6 Mrd. Dollar Schadensersatz

 
20.07.14 16:24
#43
www.bild.de/news/ausland/urteil/...lliarden-36901452.bild.html
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Galearis
Galearis:

Tabakwerte alle super !

 
20.07.14 16:25
#44
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player kologe
kologe:

gibts

 
21.07.14 11:49
#45
ne möglichkeit zu shorten?
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Armer Student86
Armer Studen.:

Ab sofort auch

 
31.07.15 16:42
#46
mit an Bord!

Bleibt im Depot bis ich schwarz bin!

Augen zu, schlafen legen und in 10 Jahren wieder rein schauen!
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Armer Student86
Armer Studen.:

Ist hier noch jemand investiert?

 
04.09.15 23:53
#47
Hier wurde ja am 1.9. ohne Ansage ein Split durchgeführt,
was dazu führt, dass meine Aktien jetzt gleich mal 50% im Minus sind!

Bekomme ich dafür noch nachträglich Anteile, oder wie wird das gehandelt?

Schönes Wochenende euch allen,
Studi
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Z.O.R
Z.O.R:

2 for 1 Split

 
06.09.15 14:29
#48
Hallo,

der Split wurde in Q2 Bericht bekanntgegeben. Mit Stichtag 17.8 gibt's am 31.08 eine Aktie für jede gehaltene Aktie dazu. Die Einbuchung ins Depot zieht sich üblicherweise noch hin. Ich selbst hab auch noch keine Einbuchung auf mein Depot.

MfG
Zor
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Rentnerzock
Rentnerzock:

Reynolds

 
21.10.16 10:36
#49
soll von BAT übernommen werden, geboten werden 56$ per Reynoldsaktie. Ist mir eigentlich ein
wenig zu wenig. Jetzt noch zu kaufen, lohnt nicht mehr, der Kurs liegt ja schon bei 50€. Mal sehen, wie es weitergeht.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player kutank
kutank:

Hab meine Reynolds heute verkauft

 
21.10.16 10:44
#50
und gleich BAT aufgestockt. Nachdem Reynolds diese Woche mit den Zahlen enttäucht hat werde ich neben Altria auf BAT setzen. Sollte die Übernahme gelingen muss ich mir keine Sorgen wegen der Steuer mehr machen. Wen sie scheitert wird Reynold wieder abgeben.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player tom77
tom77:

ich

 
21.10.16 17:29
#51
ich behalte alle meine Reynolds Aktien ,
ist ein sicherer Dividendenzahler für mich ...

vielleicht erhöht ja BAT noch das Angebot..
wenn nicht bekomme ich eben die BAT Aktien, plus die 24 USD Barabfindung. Mit dem Geld könnten man dann wieder BAT nachkaufen ...

mal schauen was aus dem Deal wird...
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Rentnerzock
Rentnerzock:

ich

 
23.10.16 12:08
#52
habe ebenfalls die Absicht, meine Reynoldsaktien zu behalten und nur bei einer Erhöhung
weich zu werden.. Mit Reynolds bin ich zufrieden, guter Dividendenzahler.
R.J. Reynolds Tobacco - Big Player Armer Student86

Wurden die jetzt echt kürzlich von BAT übernommen?

 
#53
Habe dafür BAT ADR eingebucht bekommen.

Schade, dabei lief RAI so gut

Seite: Übersicht Alle 1 2 3

Börsenforum - Gesamtforum - Antwort einfügen - zum ersten Beitrag springen

Neueste Beiträge aus dem Reynolds American Forum

Wertung Antworten Thema Verfasser letzter Verfasser letzter Beitrag
  52 R.J. Reynolds Tobacco - Big Player DaBörsler Armer Student86 29.07.17 14:27

--button_text--